١٠ عكس گرفته شده با دوربين واقعي
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
١٠ عكس گرفته شده با دوربين واقعي
نوشته شده در سه شنبه 8 بهمن 1392
بازدید : 319
نویسنده : امین صادقی
گزارش تصویری | 10 عکس باورنکردنی که با دوربین گرفته شده اند

با پیشرفت جهان تکنولوژی با چنین سرعتی دیگر ما می توانیم انتظار داشته باشیم هرچیزی در هرنقطه ای از زمان اتفاق بیفتد. هر آدمی می تواند شکل ظاهری خود، مثل بافت مو و رنگ چهره را با یک نرم افزار ساده تغییر دهد! آدم ها می توانند عکس را با فوتوشاپ زیباتر کرده یا آن را به طرز خنده داری غیرواقعی جلوه بدهند.

 

این روزها با استفاده از نرم افزارهای کامپیوتری هرکسی می تواند با یکعکس ساده تقریبا هرکاری انجام دهد! این مقاله حاوی عکس های باور نکردنی و واقعی است که شما را شوکه می کنند، تصاویری که نمی توانید باور کنید واقعی بوده و هیچ دستکاری ای رویشان انجام نشده است!

فلش بک اسیدی چینی

این بزرگ ترین فلش بک اسیدی که به صورت طبیعی تشکیل شده است! این محل در جنوب چین واقع شده و با نام Danxia Landform شناخته می شود. به بچه هایی که محو این رنگ ها شده اند در تصویر نگاه کنید!

توالت روی چاه

ایده ساختن یک توالت روی چاهی بسیار عمیق از آن یک معماراست! خودتان را تصور کنید که اینجا ایستاده اید و ناگهان یک تکه آجر کنده شده و به پایین می افتد، شما هم حتما دلتان نمی خواهد از این توالت استفاده کنید.

دریاچه صورتی

این شبیه شربت هایی هست که وقتی حالت تهوع دارید می خورید اینطور نیست؟ خوب باید بگویم اینجا دریاچه ای در آفریقا است که به دلیل اشباع بیش از اندازه نمک به رنگ صورتی درآمده است. زیبا نیست؟!

این فقط یک برگ نیست

این حشره ای که به سختی می توانید روی برگ ببینید Euthalia Aconthea نام دارد. واقعا جالب است که بدانید این حشره حتی مغز ندارد که بداند چگونه خودش را دقیقا شکل برگ درآورد تا نامرئی به نظر برسد.

انفجار آتش بازی های سان دیه گو

به نظر شما این شبیه یک بالون هوایی داغ خیلی تجملی و تزئین شده است؟ خوب باید بگوییم این یک بالون هوایی داغ نیست! این واقعه زمانی به وقوع پیوست که آتش بازی ها در سان دیه گو یکدفعه روشن شد! به جای اینکه یک آتش اینجا و آنجا روشن شود. برای همین انفجاری عظیم و به شکل یک توپ به وقوع پیوست.

سوراخی در آسمان

با اینکه ظاهرا این تصویر شبیه عکس های فوتوشاپی است باید بگوییم اینگونه نیست! این شکل از ابرها قطعا خیلی عادی است و به دفعات زیاد دیده شده خصوصا وقتی دما هوا به زیر نقطه انجماد می رود.

درخت های رنگی زنگ زده

این هم یک عکس فوتوشاپی نیست. این حادثه واقعا در هانگری اتفاق افتاده است وقتی که یک بارش و سیل سمی جنگل را بدین شکل درآورد و درختان را تبدیل به درختان نیمه زنگ زده درآورد. این خط بین دو رنگ تا وقتیکه پوسته مسموم برداشته شد بدین شکل باقی ماند.

DediBox

این تصویر بیشتر شبیه تصویری از فیلم ماتریکس یا یک فیلم علمی تخیلی دیگر است اما اینطور نیست! اینجا یک مرکز اطلاعات در فرانسه به نام Dedibox است.

ذرت رنگی جواهرنشان

این ذرت را با نام ذرت شیشه ای جواهرنشان می شناسند و البته کاملا خوردنی است! این یک ذرت مخصوص بدین منظور کشت شده که هر دانه اش شکل متفاوتی داشته باشد.

صفحه شطرنج خداوند

اینجا یکی از طرح هایی نیست که مخصوصا توسط هنرمندان برای مردمی که با هواپیما مسافرت می کنند یا آنهایی که در گوگل ارث جستجو می کننده ساخته شده باشد! این صفحه شطرنج واقعی است اما وقتی بدین شکل درآمد که این ده مایل مربع از این زمین توسط دولت به نفع ساختمان های راه آهن به فروش رفت.

 
 




مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: