مغز و فرکانس آن
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مغز و فرکانس آن
نوشته شده در پنج شنبه 22 اسفند 1392
بازدید : 236
نویسنده : امین صادقی

مغز و فرکانس آن

علوم طبیعی | مغز و فرکانس آن با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی، هنوز ناشناخته ترین موجود دنیا انسان است! در بدن انسان نیز هیچ شبکه ای باندازه ی مغز نا شناخته نمانده است. اما با خواندن این مطلب با یکی از ویژگی های مهم مغز اندکی آشناتر میشویم.
 

مغز انسان زنده، زنده است. می دانیم که هر موجود زنده ای که دارای سه خصلت: ورودی، پردازش و خروجی میباشد؛ آگاهانه یا نا آگاهانه از خود فرکانسی تولید میکند.

مغز شما نیز دارای فرکانس است

هرگاه به موضوعی میاندیشید، مغز شما شروع به ارسال سیگنال هایی میکند که در راستای همان تفکر شماست. تلفن را برمیدارید تا با یکی از دوستانتان که خیلی وقت است از او خبری نیست تماس بگیرید، ناگهان میبینید همان فرد در حال زنگ زدن به شماست؛ این موضوع تائیدی کوچک بر این قابلیت بزرگ است. واقعیت آن است که دوست شما دقایقی پیش به شما فکر میکرده و مغز شما سیگنالهای ارسالی از سمت او را دریافت میکند، سپس شما نیز به یاد دوستتان افتاده و این اتفاق رخ میدهد.

برای همین است که میگویند: انسان همانی خواهد شد که مدام در طول روز به آن میاندیشد. این همان قانون جذب است. قانون جذب می گوید که هر چیز، چیزهای شبیه خودش را جذب می کند. بنابراین وقتی به چیزی فکر می کنید، افکار مشابه آن چیز را هم به طرف خودتان جذب می کنید.

برای مغز تفاوتی نمیکند که تفکر شما مثبت باشد یا منفی، اما باید دانست که سیگنالهای مثبت بسیار قویتر از سیگنالهای منفی هستند.

حضرت علی علیه السلام میفرمایند:

مومن اگر مومن باشد، آنگاه که به کوه بگوید متلاشی شو؛ کوه هر آینه اطاعت کرده، متلاشی میشود!

ربط این حدیث زیبا با موضوع مورد بحث آن است که هرچه روح انسان پاکتر و درنتیجه قویتر باشد قدرت سیگنالهای مغز وی نیز بیشتر خواهد بود.

دیریست که محققان به این قابلیت مغز پی برده اند ولی اطلاع رسانی پیرامون آن بدلایل متعددی، اندک است. حدود پنج سال پیش مستندی از شبکه ی چهارم صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد که جمعی از دانشمندان خارجی زبان پیرامون این موضوع اطلاعاتی ارائه کردند و دو سال بعد از آن، کتابی تحت عنوان راز پس از ترجمه با تیراژی اندک، چاپ و روانه ی بازار شد و این موضوع در همانجا خاتمه یافت.

هر لحظه ای که فکری در سر ما پردازش میشود ما را یک قدم به رسیدن به آن نزدیکتر میکند، پس همواره مثبت بیاندیشیم.

به خاطر داشته باشیم که کلمات نیز با نسبتی ضعیفتر از همین خصلت برخوردارند. مراقب سخنان خود باشیم. همه ی ما شنیده ایم که از سوی روانشناسان، همواره توصیه میشود که بجای خسته نباشید بهتر است بگوییم: خدا قوت. بجای من مریض نیستم بگوئیم: من سالم هستم.

احساس عشق بالاترین فرکانسی است که می توانید از خود منتشر کنید.

در آخر اگر میخواهید سطح زندگی شما بهبود یابد نگرش خود را تغییر دهید؛ تغیر نگرش همان مثبت اندیشی است!

همه ی ما به هم وصلیم، همه ی ما یکی هستیم.





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
رضا آخش در تاریخ : 1392/12/23/5 - - گفته است :
چرا وبلاگ تعطیل شده ؟
پاسخ:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: