کمک حیوانات
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
کمک حیوانات
نوشته شده در چهار شنبه 14 اسفند 1392
بازدید : 248
نویسنده : امین صادقی

10حیوانی که ناخواسته به ما یاری می رسانند

دانستنی ها | 10 حیوانی که ناخواسته به ما یاری می رسانند خداوند هیچ چیز را بدون استفاده خلق نکرد. ما چیزهای زیادی در زندگی مان می بینیم که فکر می کنیم بی فایده هستند اما در واقع اینگونه نیست. در این مقاله می خواهم در مورد حیواناتی صحبت کنم که ناخواسته به انسان کمک می کنند. ده حیوانی که وجودشان برای ما حیاتی است. طبیعتا ما فکر می کنیم این حیوانات بی فایده و مضر هستند. اما در حقیقت اینها برای بشر بسیار حیاتی اند.
 

لیست ده یاریگر ناخواسته را ببینید:

1. مگس

مگس ها از معمولی ترین حشراتی هستند که میکروب ها و بیماری های زیادی را منتشر می کنند. آنها اغلب اوقات در خانه های مسکونی و اداره جات مایه آزار و اذیت ما هستند. آنها پاک کننده های خوبی برای کثیفی ها هستند و کثافت را با خود حمل می کنند. آنها کمک رسان ناخواسته ما هستند. چون که مجبورمان می کنند آلودگی ها را از بین ببریم.

2. لاشخور

لاشخور پرنده ای بزرگ است و معمولا روی سر و گردنشان پر ندارد. آنها اجساد حیواناتی که قبلا مرده اند را می خورند. اینها هم یاریگران ناخواسته ما هستند، چون که اجازه نمی دهند لاشه های حیوانات مانده و بو بگیرند.

3. کروکودیل

کروکودیل ها به عنوان یکی از مرگبارترین حیوانات جهان معروف اند. علی رغم طبیعت مرگبارشان محیط را تمیز می کنند. آنها اجساد را خورده و دفع می کنند.

4. سوسک ها

معمولا سوسک ها را بی استفاده ترین حشرات روی زمین می دانند اما اگر بفهمید 80 درصد از گل ها بدون این یاری رسانان نمی توانند رشد کنند تعجب خواهید کرد.

5. شپش ها

شپش ها حشرات کوچکی هستند که روی پوست سر زندگی کرده و تخم هایشان را آنجا می گذارند. این حشرات سبب خارش پوست سر می شوند. آنها روی سر انسان و دیگر اجزای بدن یافت می شوند. آنها بیشتر از طریق تماس نزدیک، لباس ها یا برس های مو بین بچه ها در مدارس پخش می شوند. آنها مجبورمان می کنند همیشه تمیز باشیم.

6. کلاغ

کلاغ یکی از باهوش ترین پرنده هاست. کلاغ اغلب اوقات حیوان نترسی است، اگرچه ممکن است در برابر انسان ها محتاطانه رفتار کنند. این پرنده یکی از ناخواسته ترین یاری رسانان ما نیز هست. آنها کثیفی ها را با خود برده و به کود تبدیل می کنند.

7. شیر

شیر دومین گربه سان زنده بزرگ دنیا بعد از ببر. این حیوان کمک می کند تا حیوانات مریض و زخمی به درد و رنجشان خاتمه دهند.

8. پشه

بی شک تعجب خواهید کرد اگر بدانید پشه در لیست مرگبارترین حیوانات جهان است. طبیعتا پشه در سرایت دادن بیماری ها خیلی پرتکاپو و فعال است اما این کمک کننده ناخواسته ما را مجبور می کند محیط اطرافمان را خشک و تمیز نگه داریم.

9. مار

مار یکی دیگر از مرگبارترین حیوانات است. این حیوان تنها برای انسان خطرناک نیست اما کمک می کند تا انسان از بسیاری امراض دور بماند. چون که مار تعداد زیادی از گونه های خطرناک موش ها که سبب بیماری می شوند را می خورد.

10. ساس

ساس در لیست ما دهمین یاریگر ناخواسته بشر است. آنها ما را مجبور می کنند تا محل خوابمان را تمیز نگه داریم.





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: