هديه به رونالدو
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
هديه به رونالدو
نوشته شده در سه شنبه 13 اسفند 1392
بازدید : 224
نویسنده : امین صادقی



هدیه تولد زلاتان به رونالدو به مناسبت تولد کریس در توئیتر این بازیکن پرتغالی را متعجب کرد.

ستاره سوئدی هدیه مجازی ویژه ای به مناسبت جشن تولد کریس رونالدو برای او ارسال کرد.

زلاتان ایبراهیموویچ و کریستیانو رونالدو روز ۴شنبه و به بهانه تولد کریس رونالدو باهم توئیتر بازی کردند.

ماجرا از آنجا آغاز شد که ستاره سوئدی، به مناسبت تولد کریس، تبریکی برای او نوشت وبعد از آن پیغامهایی میان آنها رد و بدل شد.

رونالدو دیشب در دربی شهر مادرید برای ۹۰ دقیقه در ترکیب کهکشانی ها بود و رئال موفق شد تا در دور رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا با نتیجه ۰-۳ از سد اتلتیکومادرید عبور کند. این درحالی بود که رونالدو ۴شنبه شب تولد ۲۹ سالگی اش را جشن گرفته بود. اما حالا با اعلام محرومیت ۳ جلسه ای برای او از حضور در رقابت های لالیگا، به خاطر کارت قرمزی که درتساوی ۱-۱ تیمش مقابل بیلبائو دریافت کرد، جشن تولدش کمی تلخ شد.

در روز تولد رونالدو، او پیغامهای زیادی را در توئیتر از هوادارانش دریافت کرد ولی واقعا فکرش را نمی کرد که زلاتان هم به او تبریک بگوید.

زلاتان روز چهارشنبه در نوشت:« تولدت مبارک کریستیانو! من در این پست لباس تیم موردعلاقه ات را برایت فرستادم.» این توئیت با هشت تگ نام زلاتان و پیراهنی  شعار DARE TO ZLATANقرار داده شده بود

وکمی بعد رونالدودر پاسخ به این توئیت نوشت:« مرسی به خاطر هدیه ات ایبرا. فکر کنم این هدیه بیشتر به من می آید تا به تو..»

این دوبازیکن رقابت حساس وشانه به شانه ای با هم دارند واین رقابت در جریان بازی پلی آف دو تیم سوئد و پرتغال برای راهیابی به جام جهانی ۲۰۱۴ درماه نوامبر که با برد پرتغال در مجموع دوبازی رفت وبرگشت همراه بود، بیش از پیش محسوس بود.

قبل از آن بازیها ایبراهیموویچ در صحبتهایی اعلام کرد که او بازیکن بهتری درمقایسه با کریس است ولی درنهایت این رونالدو بود که دراین ۲ بازی، ۴ گل برای تیمش زد تا پرتغال به جام جهانی ۲۰۱۴ برسد و سوئد دراین راه ناکام بماند





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: