تيم جهان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تيم جهان
نوشته شده در سه شنبه 29 بهمن 1392
بازدید : 289
نویسنده : امین صادقی


دروازه بان

مانوئل نویر

سنگربان 194 سانتی متری تیم ملی فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ که با درخششی خیره کننده در سال های اخیر موفق شد که عنوان بهترین دروازه بان جهان را در سال 2013 به خود اختصاص دهد. وی با بایرن مونیخ در سال گذشته میلادی در سه جام باشگاهی اروپا، بوندس لیگا و جام حذفی آلمان قهرمان شد.

خط دفاعی

فیلیپ لام

دفاع چپ 30 ساله و مستحکم، پر قدرت، ریز نقش و همچنینکاپیتان تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ که در سالهای اخیر همیشه از ارکان اصلی تیم ملی و باشگاهش بوده است و به بسیاری از افتخارات باشگاهی و ملی دست یافته است. وی به احتمال زیاد در جام جهانی برزیل کاپیتان تیم ملی آلمان خواهد بود.

تیاگو سیلوا

مدافع میانی مستحکم تیم ملی برزیل و همچنین کاپیتان گرانقیمت باشگاه پاریسن ژرمن فرانسه که سابقه حضور در باشگاه های پالمیراس و میلان ایتالیا را در کارنامه خود دارد.

سرخیو راموس

او مدافعی با ثبات و کم اشتباه است که قادر است در چند پست بازی کند و طی چند سال اخیر همواره به عنوان یکی از یازدهبازیکن برتر دنیا انتخاب شده است. وی در پیراهن تیم ملی اسپانیا قهرمان جهان و اروپا شده و در رئال مادرید هم همیشه به عنوان یک بازیکن با ارزش و تاکتیک پذیر شناخته میشود.

دنی آلوز

دانیل آلوز داسیلوا که به دنی آلوز معروف است مدافع راست حجومی و سریع تیم ملی برزیل و باشگاه بارسلوناست که قبل از پیوستنش به بارسلونا به مدت 6 سال بازیکن سویا بود و خیلی از تیمهای مطرح اروپایی خواهان جذب او بودند اما در نهایت تصمیم گرفت که به بارسلونا بپیوندد.

خط میانی

آندرس اینیستا

خلاق، باهوش و یه طراح و معمار واقعی چه برای تیم ملی اسپانیا و چه برای بارسلونا. اسپانیا با تک گل او هلند را در فینال جام جهانی شکست داد و قهرمان جهان شد.

ژاوی

کاپیتان 32 ساله بارسلونا و یکی از ارکان موفقیت اسپانیا در جام ملتهای اروپا و جام جهانی. به ژاوی لقب سلطان پاس گل داده اند و دقت در پاس دادنش بی نظیر است. او و اینیستا در چند سال اخیر همیشه به عنوان بهترین بازیکنان خط میانی جهان انتخاب شده اند.

فرانک ریبری

بهترین بازیکن سال اروپا در فصل 2012-2013 در بایرن مونیخ یک فرمانده به تمام معنا محسوب میشود و شاید به جرات بتوان گفت که بخش عظیمی از موفقیت بایرن مونیخ در سال گذشته به دلیل حضور و درخشش خیره کننده او در ترکیب این تیم بوده است. وی بدون شک امید اول فرانسوی ها برای درخشش در جام جهانی است.

خط حمله

لیونل مسی

کمتر کسی در دنیا وجود دارد که این بازیکن خوش تکنیک تیم ملی آرژانتین و بارسلونا رو نشناسد. چهار سال پیاپی حاکم مطلقفوتبال اروپا و جهان بود و همیشه از دیدن بازیهاش لذت بردیم. چشم امید آرژانتینی ها در جام جهانی بی شک به ساقهای مسی دوخته تا بلکه با درخشش تیم ملی را قهرمان جهان کند.

زلاتان ابراهیمویچ

مهاجم 195 سانتی متری باشگاه پاریسن ژرمن و کاپیتان تیم ملی سوئد که سابقه پوشیدن پیراهن تیم های باشگاهی یوونتوس، اینتر، بارسلونا و میلان را هم در کارنامه خود دارد و بی شک بهترین سنتر فوروارد جهان است. گل زیبای او به انگلستان جایزه پوشکاش سال 2013 را برایش به ارمغان آورد.

کریستیانو رونالدو

مرد سال فوتبال جهان بازیکنی غیر قابل پیش بینی، شوت زن، سر زن، سرعتی و هر فاکتوری که یک بازیکن فوق العاده باید داشته باشد بدون شک و تردید دارا می باشد. کریس در رئالمادرید و تیم ملی پرتغال واقعا می درخشد و بی شک چه در باشگاهش و چه در تیم ملی یک اسطوره است.

 

 
 




مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: