قلم ابدي
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
قلم ابدي
نوشته شده در پنج شنبه 24 بهمن 1392
بازدید : 303
نویسنده : امین صادقی
اخبار تکنولوژی |  قلمی جادویی و زیبا که بدون نیاز به جوهر تا ابد می نویسد

تصور کنید که قلمی بخرید که تقریبا شبیه یک مداد بنویسد، اما برخلاف مداد ردش، قابل پاک کردن نباشد و دائمی باشد و خبری از جوهر معمول هم در آن نباشد.

 

 

 قلمی جادویی و زیبا که بدون نیاز به جوهر ، تا ابد می نویسد ! منبع : گجت نیوز

 

 

شرکت طراحی خودروی Pininfarina ، یک شرکت معتبر است که سابقه همکاری با شرکت های بزرگی مثل فراری، مازراتی، فیات، پژو و آلفا رومئو را دارد، این شرکت به تازگی در نمایشگاه Paperworld که در فرانکفورت آلمان برگزار شد، قلم زیبایی را عرضه کرد.

 

این قلم 4٫EVER Pininfarina Cambiano نام دارد، ظاهر قلم بسیار لوکس است، بدنه آن از آلومینیوم و چوب ساخته شده است.در این قلم خبری از جوهر نیست، به جای آن نوک قلم از آلیاژ فلزی به نامethergraph ساخته شده است که طبق ادعای شرکت، می تواند برای همیشه بنویسد!

 

ما دقیقا از جنس این آلیاژ مطلع نیستیم، اما به نظر می رسد با کشیده شدن نوک قلم روی کاغذ، مقدار بسیار اندکی از آلیاژ روی کاغذ می نشیند و اثری شبیه رد مداد ایجاد می کند.به علاوه همراه قلم یک دفترچهیادداشت داده می شود که موسوم به کاغذ سنگی است، این کاغذ دوستدار محیط زیست، ضد آب و بادوام است و در ساخت آن از پودر سنگ استفاده شده است.

 

قیمت قلم اعلام نشده است، اما به نظر نمی رسد قیمت مناسبی برای عموم مردم داشته باشد.

 

 

  

 




مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
هه هه در تاریخ : 1392/11/24/4 - - گفته است :
هيچ قلمي تا ابد نمي نويسد
پاسخ:واسه كوتاه فكر هايي مثل تو اين طوري هستش


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: